Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Lycklig!!

Av Jessica Hellman - 1 oktober 2012 08:10

Dålig på att uppdatera bloggen ja vet! :P men jag ville bara skriva in ett bra inlägg :) jag fått en otrolig vändning i mitt liv, trodde aldrig att jag skulle få känna av vad lycka var! Trodde inte heller att någon ville ha mig för den jag är. Och jag trodde inte att jag skulle våga känna så här för någon efter allt som hänt....! Men man måste våga för att vinna och jag tror att jag har vunnit än så länge över min rädsla :) men ja jag är kär och varje torsdag pirrar det extra mycket för då kommer han hem från jobbet! En underbar känsla <3 jag har nu två underbara <3 <3 i mitt liv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hellman - 12 april 2013 11:51

Sitter och hinkar i mig kaffe här hemma i hopp om att bli pigg, har legat i soffan hela förmiddagen och latat mig :) nu har jag vikt lite tvätt och donat på här hemma :) I onsdags så fyllde jag 25? Hmm eller hur va de ;) 26 okej då! Hade fullt hu...

Av Jessica Hellman - 16 februari 2013 19:44

Tror självförtroende börjar komma tillbaka lite mer saaaakta men säkert, livet man haft har inte vart det bästa vissa stunder vilket resulterar till att dåligt självförtroende har jag haft sen jag va 14 då både psykiska och fysika misshandels periode...

Av Jessica Hellman - 15 september 2012 13:26

Igår var man på begravning för morfars bror Uno, det gick väl bra tills syskonen står där framme och säger att dom mist sin 6e länk dom är 12 syskon och nu är dom bara 6 kvar :( Uno va den goaste underbaraste farbror som fans så himla snäll och mysig...

Av Jessica Hellman - 6 september 2012 10:04

Den som väljer att läsa läser men det är då inget upp piggande inlägg utan bara min klagomur, men de är det jag använder min blogg till!   Som sagt så har jag vart sjuk i 2 veckor snart, i förrgår fick jag veta att jag har bronkit, stämbandsinfla...

Av Jessica Hellman - 2 juli 2012 21:49

Ja här kommer förklaringen, jag har alltid vart den som skriver av mig när ja mått dåligt som på en blogg, men varför ska ja skriva där så alla ser hur dåligt man mår och så? de är ju inge kul att läsa sånt så därför har jag gjort en egen dagbok på d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards