Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Ja det är Måndag idag....!

Av Jessica Hellman - 6 februari 2012 21:28

Började morgonen kl 6 imorse, skönt att slippa tjata, gnälla och stressa på morgonen! va så skönt vi va klara vid 7 och kunde sen mysa och ta det lungt bara! Julia verka tycka det va skönt med. 

Efter jag lämnat henne så va de hem en sväng sen åkte jag till Millan och barnen och drack kaffe och myste. Sen vidare till byn och Angi ville leka med Julia så så blev de, och även Malin kom förbi trevligt!


Har tjaffsat mera med försäkringskassan, blir så jävla förbannad! skulle ha haft pengar den 27 av dom och idag är de lixom den 6e februari!!! idioter! jodå efter mycket tjaffs och tjat så fixa dom så att jag ska få pengar på fredag! men hallå det är måndag IDIOT! jag har minus på kontot och tycker inte att det är så jävla kul att leva på pappa och resten av familjen!! 


Jo efter det samtalet så ramlade man ner igen, botten är nådd allt kommer över en IGEN! jag orkar inte, hur mycket ska man orka, hur mycket ska man orka ta! allt man gjort är ju helt jävla åt helvete! nä fy fan....! less kan man va men nu är ja riktigt less! jag mådde bra ett tag, men ja jag ramlade ner igen, botten är sig lik....

Skulle vilja bort från byn ett tag, skulle behöva de nu känns de som. Skulle va så skönt att slippa allt ett tag och bara vara, bara vara Jessica! 


Har så mycket mer jag vill skriva egentligen men nä ja skiter i det...!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Hellman - 12 april 2013 11:51

Sitter och hinkar i mig kaffe här hemma i hopp om att bli pigg, har legat i soffan hela förmiddagen och latat mig :) nu har jag vikt lite tvätt och donat på här hemma :) I onsdags så fyllde jag 25? Hmm eller hur va de ;) 26 okej då! Hade fullt hu...

Av Jessica Hellman - 16 februari 2013 19:44

Tror självförtroende börjar komma tillbaka lite mer saaaakta men säkert, livet man haft har inte vart det bästa vissa stunder vilket resulterar till att dåligt självförtroende har jag haft sen jag va 14 då både psykiska och fysika misshandels periode...

Av Jessica Hellman - 1 oktober 2012 08:10

Dålig på att uppdatera bloggen ja vet! :P men jag ville bara skriva in ett bra inlägg :) jag fått en otrolig vändning i mitt liv, trodde aldrig att jag skulle få känna av vad lycka var! Trodde inte heller att någon ville ha mig för den jag är. Och ja...

Av Jessica Hellman - 15 september 2012 13:26

Igår var man på begravning för morfars bror Uno, det gick väl bra tills syskonen står där framme och säger att dom mist sin 6e länk dom är 12 syskon och nu är dom bara 6 kvar :( Uno va den goaste underbaraste farbror som fans så himla snäll och mysig...

Av Jessica Hellman - 6 september 2012 10:04

Den som väljer att läsa läser men det är då inget upp piggande inlägg utan bara min klagomur, men de är det jag använder min blogg till!   Som sagt så har jag vart sjuk i 2 veckor snart, i förrgår fick jag veta att jag har bronkit, stämbandsinfla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards