Alla inlägg under juli 2012

Av Jessica Hellman - 2 juli 2012 21:49

Ja här kommer förklaringen, jag har alltid vart den som skriver av mig när ja mått dåligt som på en blogg, men varför ska ja skriva där så alla ser hur dåligt man mår och så? de är ju inge kul att läsa sånt så därför har jag gjort en egen dagbok på datorn där ja skriver då jag mår dåligt och så vilket jag gjort en lång tid nu, det verkar aldrig ha ett slut lixom. Men som sagt Jessica Hellman är på väg tillbaka till livet igen tror ja, de känns bättre i alla fall :) och kanske att jag kommer börja blogga mera nu då i alla fall, hoppas kan man ju göra ;) 

Men jag säger bara en sak, jag VET vilka vänner som är riktiga efter allt som hänt och att jag försöker göra mitt allt för att kunna försöka lita på mina vänner som jag har litat på förr till 100% förr men inte nu men ja ni som vet förstår ju hoppas ja....! 


Men nu nog om de jag försöker göra allt jag mår bra av och jag är med dom jag mår bra av så ja här är jag! idag i alla fall :D 

Jag ska försöka blogga dagligen men de e ju sååå svårt då mitt huvve vill bara skriva allt de dåliga men de vill ja ju inte att ni ska läsa ucha! nä ni slipper jag lovar ;)


Idag har jag och Julia lekt här ute i parken med Lotta och Theodor och sen in och käkade och vidare till kägelholmen för fika och lek :) Var upp till Emma och barnen och hälsade på en sväng med sen hem och äta än en gång :P 

Och vips ner till öjeparken för lek och bus med Helene och pojkarna :)


För övrigt så har jag och Julia vart i sthlm sen förra onsdagen och kom hem igår söndag :) det har vart så himla skönt att vara där nere och bara vara! det är mitt andra hem där jag inte ha problem eller massa måsten! det är så skönt! Träffade Kenneth och hans barn på onsdagen (min syssling) det va 4 år sen sist då dom döpte sin lilla Kevin som han va då, och nu va han en sprallig och busig kille på 4 år :D och Melissa och Julia är lika gamla men ja dom va ju bara 3 år då dom träffades så dom kommer ju inte heller ihåg så mycket :) kul hade barnen och jag och Kenneth kunde umgås :) och en sak till! JAG kunde köra bil genom sthlm ;) från kungsängen till rönninge de ni oj oj vilken grej! :D sen på kvällen va vi till min goa farmor och hälsade på och fick mat :) sen blev de hem och sova :)


Torsdagen så åkte vi och shoppade lite jag och skrutt :) och åt på max och bara myste :) sen åkte vi hem till min kusin Steffanie och hennes lilla Ellie som har blivit hela 1 år och kollade även runt i deras hus :) gud vilken söt unge! Julia och Ellie badade och ja Ellie krypte runt och Julia sprang runt och utforskade :) blev fika och mys där sen hem för att käka och sen ner i parken utanför och leka :)


Fredagen va bara en slapp dag för oss båda de va så skönt, va ner till kungsängens brygga och lekte och njöt av solen bara de va så skönt, hade ju fin sällskap av ankorna där nere ;) och jo en sak till dom har ett ute gym! fan så härligt och kunna stå ute och träna på en crosstrainer och så! :) vi åkte till farmor senare på kvällen för att möta upp pappa, Yvonne och Felicia som kom ner :)


Lördagen den stora dagen som Julia och ja även jag har längtat till GRÖNA LUND! :D trodde inte vi skulle klara oss från regnet men jo himlen sprack upp och solen kom! :) massa karusell åkning hela dagen och bara hade de kul! 

orkar inte skriva om hela den dagen men ja vi hade kul och kul va de när de va sommarkrysset när vi va där med :)


Söndagen dagen då min kära farmor fyller 85år kalas hela dagen ungefär och massa god mat och träffa hela kusin skaran med barn :) så himla kul! en riktig mys dag! vid halv 5 åkte vi hem och lämnade älskade stället! på vägen hem va jag ganska hatisk mot min bil jävel! åhh att de ska va nått jömt med den de gillar jag inte! nu ska den bort! pust! men men är för tillfället bil lös men ja de får funka ändå då....!


Nu orkar ja faktist inte skriva mera så nu hoppas jag ni är nöjda ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards