Alla inlägg under februari 2009

Av Jessica Hellman - 10 februari 2009 21:18

Ja idag har Julia vart på dagis, efter jag hade lämnat henne så gick ja till Fia o drack kaffe o pratade lite :) sen gick ja hem för Annika o Trine kom och hälsade på :D Sen va jag oxå till Millan o Angelina o hälsade på :)

Sen blev det att hämta Julia och hem o ligga i hennes säng o mysa framför meckar micke :) Julia somnade :/ men ja jag lät henne sova ett tag trots att ja vet att hon e svår att få henne i säng senare, men inget att göra åt för hon blir hel tokig om man försöker väcka henne hehe... Men när ja väl fick upp henne så åt vi lite mat sen gick vi till SP o mötte upp Andreas så gick vi på statoil och Andreas handlade lite sen skulle han tillbaka till jobbet o vi gick hem....


Har tänkt mycket nu dom sista kvällarna, tänker på om hur de skulle va om de kunde bli som förr, ja vill verkligen att det ska bli så igen! Jag vill må bra, ha den där friheten. Jag mår inte bra jag vill må bra! jag bara hoppas o hoppas...! man kan ju hoppas på att det är som dom säger att drömmar kan slå in i så fall vill jag att just den här ska göra det! jag saknar allt så jävla mycket, önskar o önskar hoppas det slår in! <3 älskad o kommer alltid att vara älskad! miss u!


puss o kram!


Kommentera om ni läser vill ju veta vilka som läser! :D 

Av Jessica Hellman - 9 februari 2009 17:03

Som alla andra måndagar, Julia e ledig o vi är hemma eller så fikar vi med Mamma som vanligt :) har vart ute och åkt bil med henne idag o kollat på hus lite överallt :)


Satt o tänkte nu i kväll, många har sina pojk/flickvänner o fira alla hjärtansdag med vem har jag? jo jag har ju Julia självklart, men det e ju inte samma sak, skulle vilja ha nån att fira den med...det är ju en kärleksdag! Jag har alltid tyckt om alla hjärtansdag men de kan ju bero på att man alltid har haft nån att fira den med, men förra året o nu i år har jag ingen :( önska verkligen att man kunde hitta den rätta! den riktiga rätta! om den nu finns.... Men ja som sagt ja väntar och tänker inte anstränga mig att leta heller för man hittar bara skit.... Jag o Julia på alla hjärtansdag de blir jätte bra de! :) kanske åker till furudal o firar med Hasse hehe min bror!! :D vi kan ha kul på alla hjärtansdag vi :) 


Nä nu vet ja inte va man ska skriva faktist, kanske kommer en uppdatering senare om jag orkar ;)


puss hej!

Av Jessica Hellman - 8 februari 2009 21:03

Ja nu va det längesen ja uppdaterade bloggen igen...!

Ska försöka skärpa mig hehe :P


Har jobbat lite nu och då, skönt att få göranågot i stället för att bara va hemma hela tiden! Men ja e man hemma får man mycket gjort *ibland*  ;)


Som idag har jag rensat alla skåp ute i köket, blev ordning och reda äntligen hehe! :P Jag o Julia har vart till Fia med och druckit kaffe som vanligt ;) sen åkte vi till Andreas o hjälpte han att skotta snö :) vilket Julia tycker är jätte kul! för hon har ju en egen spade :) Men ja vill inte att det kommer mera snö nu! nu får det gärna bli sommar snart, eller ja efter vecka 16 kan de bli det :) för vecka 16 åker vi till Björnriket!! :D wieee! längtar som en tok, men före det ska jag hinna fylla 22 år oxå hehe ;)


har suttit o tänkt hela kvällen nu på hur ja kan möblera om i lägenheten men ja kommer inte på nå bra...! vill ha en 3:a så jag o Julia får mera plats och egna rum!!! vill ha nu!


Och föresten Julia har äntligen börjat bajsa på toaletten!! :D äntligen! :D hon har blivit stor tjej nu säger hon hehe..! min goa underbara unge!


Men trotsig och uppkäftig har hon blivit med :S men de tillhör ju åldern oturligt nog hehe...! Men hon är fortfarande min underbara unge! Är så glad att ja har henne, vad vore livet utan Julia, det vore trist o tråkit till tusen, hon gör mig glad varje dag, när hon kommer och är så där gullig o kramar en på morgonen o säger mamma ska vi kliva upp nu? det är ju ljust ute (8:00 på morgonen) då mamma vill sova men inte Julia ;) men de e bara att kliva upp då och sätta sig framför tvn och kolla på barnprogram :)


Imorn undra va som händer då ja, hoppas de e fin väder så ska ja ut och åka lite kälke med Julia och kanske ta en tripp ner till öjeparken om man kommer fram till alla grejor som finns där nere hehe...!


Nä nu ska ja sätta mig framför tvn en stund innan de blir sängen :)

 ska verkligen försöka skriva imorn med!!


puss o kram!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards