Alla inlägg under januari 2009

Av Jessica Hellman - 26 januari 2009 17:46

Ja nu var det ett tag sen ja skrev här.

Har väl inte hänt så mycket faktist, jobbat lte o så men annars bara varit hemma. I helgen så va Julia hos Andreas hela helgen, jag va till Fia på fredagen å åt tacos och kolla på film med Kikki Camilla o Fia. Sen åkte jag o hälsa på Robert o Tomas bara, sen hem och slöa.....

Lördagen så blev de fest med Annika o Trine! :) kul va de! men fy så dåligt jag mådde på söndagen hehe! :P


Idag har ja vart ut o skottat fram min stackars bil som knappt syndes under all snö hehe...! Julia va så duktig och hjälpte till oxå :) tänkte ja ska ut och köra lite med den så den blir lite varm o tinar upp :) så förhoppningsvis att den startar imorn när man ska iväg o jobba imorn! :) ska jobba från 8.30 till 17.00 :O lång dag, men pengar blir det i alla fall! :)


Har ordnat upp det mesta nu så det känns lite bättre nu, inte helt hundra men det känns bra i alla fall.....! Man har ju mått bättre i alla fall...


Nä nu ska ja ut till min stackars bil igen ;P

Puss o Kram!



Av Jessica Hellman - 19 januari 2009 13:21

nu kommer en uppdatering av min helg :)


Fredag: Först kom Annika o Trine och hälsa på :) sen kom Andreas med :)

Sen åkte Julia till blommaberg med Mamma, Tommy o Camilla :) och jag duschade sen åkte jag till furudal :D

i furudal blev det hockey och öl nere på ishallen :) skit kul! hehe

Sen gick vi hem till Hasse och fortsatte, har nog aldrig skrattat så mycket på länge som ja gjorde då haha! fy va kul jag hade! :)


Lördagen: ja då mådde vi inte så vidare, hasse väckte mig typ kl 9! :S men sen gick vi ner på fiket o käka frulle sen hem till hasse och la oss på soffan helt slut! men sen bar det iväg igen vid halv 4 för då skulle vi bli bjuden på mat hos fjongen o sussie! :) gott och kul :) sen blev de hockey på tvn så kolla vi på de sen kom de mera folk så då blev de sällskaps spel :)

Sen bar det iväg till rättvik på bowlinghallen då de va nå uppträdande där, och jag va chaffis, själv började man bli dålig *inte bakis*

SJUK! ont i halsen och hela kroppen! så när jag hade skjutsat hem alla så åkte jag hem till edsbyn, skönt att vakna i sin egna säng när man är sjuk...!


Söndag: hemma sjuk, och Julia kom hem :D senare kom Andreas ner o hälsa på så vi kolla på tv sen blev de sängen för mig med :)


nu är ni uppdaterade igen :D idag är vi bara hemma, känner inte för att göra nå, mår inte så bra....men jobba ska jag göra imorn, får se hur det går...!


puss o kram!

Av Jessica Hellman - 13 januari 2009 19:19

Ja idag har jag jobbat o Julia har vart på dagis, skönt att få hoppa in o jobba lite nu igen! :) ska jobba imorn o på torsdag med och sen tisdag o onsdag nästa vecka :) kul kul! :)

har inte så mycket att skriva just nu e mest bara trött hehe..! ovant att kliva upp tidigt igen :P


besviken! de e jag med men de har ni ju läst om så....


puss o kram

Av Jessica Hellman - 12 januari 2009 21:01

ja idag har de vart en sån där dag då jag bara har vart less, men de känns som att jag är det jämt nu för tiden :( inget går som jag vill...

Det bra är att dom ringde från fölet idag och vill att jag ska jobba tisdag, onsdag o torsdag nu i veckan, och sen tisdag o onsdag nästa vecka. Så skönt att få göra nått vettigt på dagarna i stället för att bara vara hemma o tråka. Idag har jag i alla fall städat ut julen, skönt att få det gjort! :) nu får våren o sommaren gärna komma!!! :D längtar!


puss o kram

Av Jessica Hellman - 11 januari 2009 23:29

Ja idag va vi upp till blommaberg en sväng o hälsa på, Niklas å Elin kom upp en sväng dom med och jag o niklas hade våra diskutioner som vanligt hehe, mamma Tommy o Elin skratta som vanligt :P märks att vi e syskon :P


Sen åkte vi hem igen till tråkiga jävla skit Edsbyn om jag får säga mitt, är bara så less nu och dom så kallade vännerna! tur jag har Julia o min familj! ni lyser upp mina dagar! men en dag då ska ja inte bo här...! vill bort nu!


bye bye

Av Jessica Hellman - 10 januari 2009 18:54

Idag har de väl inte hänt så mycket va över till Fia en sväng o drack kaffe som vanligt hehe sen gick vi och åt på hubbes ingen av oss orkade laga mat idag :P Sen blev de hem och tvätta kläder så nu är de gjort oxå har ja dammsugit så nu är de rent o fint här hemma! :D får se va kvällen visar nu, Julia börjar bli trött så de blir väl sov tajm för henne snart i alla fall...! blir väl som valigt att ja slappar framför tvn eller nå sånt kul hehe!


ha en bra lördags kväll!

puss o kram

Av Jessica Hellman - 9 januari 2009 23:04

Nu tänker jag klaga det första jag gör när jag har skaffat en ny blogg!

Blir bara så besviken har suttit å tänkt på det här länge!

Vänner det har man, men vissa av dom vännerna skaffar nya och skiter i dom gamla, vilket jag har några kompisar som har gjort känns det som :( jag har oxå skaffat nya kompisar men inte fan struntar jag i mina gamla kompisar för det!! det är sjukt, sluta höra av sig o bara skita i dom gamla kompisarna de e sinnes sjukt.... Man blir ju bara besviken, och tänk när man står där sen då man har struntat i sina gamla kompisar och bara vart me dom nya och sen försvinner dom då har man inga kompisar kvar! men då har man fan sig själv att skylla för att man strunta i som gamla som redan har försvunnit för att man strunta i dom. Tänk på det ni! vänner har man för alltid eller hur?! men bara vissa har jag märkt för de e många som har försvunnit o struntat i en tråkit nog :(


nu ska ja sluta skriva om de tråkiga!


Idag har i alla fall Jag, Julia, Mamma o Tommy vart till bollnäs :) Mamma har köpt en tvättmaskin o kaffebryggare till mig!! :D tack min älskade mamma! <3 min gamla kaffebryggare värmde nämligen inte kaffet :P

Sen vill jag tacka Tommy jätte mycket för att jag har fått låna pengar av dig så jag kan köpa bilen! det är guld värt!! <3


Nu ska ja decka framför tvn!


puss o kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards