Alla inlägg under juni 2009

Av Jessica Hellman - 30 juni 2009 20:06

Ja jag är så jävla less på allt jävla skit snack, fråga mig vad jag har sagt o inte sagt för vissa är såå jävla duktiga på att säga att det har hon sagt och det har hon sagt, men fråga mig om jag verkligen har sagt det med då i ställer för att prata skit om mig sen när ni INTE vet ett skit!! jag som trodde att jag kunde lita på vissa men NEJ det kunde jag inte, därför går ni o snackar skit om mig i stället, va tjänar ni på det, jo ni mister vänner....! herregud va jävla less man kan bli! tänk om man kunde vara ärlig någon gång då o fråga mig eller prata med mig men nej de går inte utan det blir bättre att prata skit eller?! hallå! jävla puckon....! LESS SOM F*N!! Nu vet jag verkligen vilka jag kan lita på och inte! ljuga en massa om att det har hon sagt fast det va personen i sig som sa det! herregud va jäkla slut!

Men men sånt e livet, man ska inte kunna lita på nån...!


Idag har ja i alla fall haft en hel mysig dag med dom BÄSTA!!! tack så hemskt mycket! älskar er ni vet vilka ni är...!

Av Jessica Hellman - 29 juni 2009 19:07

morgonen började med att jag han kliva upp och precis få på mig kläder sen kom Millan o lämnade Angelina för hon skulle iväg till läkarn så då stannade goungen här med mig o Julia som var nyvaken hehe...! Efter bara en liten stund så kom oxå Charlotte o Theodor för vi skulle ner till öjeparken o bada :) och efter dom så kom Fia :) har helt enkelt haft en full lägenhet på morgonen innan det bar iväg :) Sen har vi bara myst o haft trevligt nere i öje, så himla skönt att Julia kan gå ner o bada själv o man bara sitter o kollar på, hon hade så himla kul sprang och hoppade som en toka :) själv så försökte vi andra få lite mera färg i solen, vilket Fia inte behöver tycker jag hehe, tycker hon kan skänka lite till mig ja med sin bruna färg ;P jag blir ju bara röd ja ju!!! men men de blir väl brunt snart :P blir mera bada imorn hoppas jag :)

nä nu ska ja sega framför tvn lite mera, hade en trött Julia ikväll som verkligen ville lägga sig tidigt, så hoppas hon sover hela natten nu bara, men de borde hon ju göra så som hon har härjat runt i vattnet idag :D


bye bye

Av Jessica Hellman - 28 juni 2009 19:20

Nä nu va det väldigt längesen ja bloggade! herregud i februari!


Det har ju äntligen blivit så underbart väder nu, hel mys! men jag har ju bränt sönder mig på ryggen men sånt man får ta de :)

I Fredags så åkte jag o Julia till vinstömmen o sov kvar där i husvagnen, jag blev bara så himla less på allt! satt bara o grina o deppa.... orkar inte med hur mycket som helst, men när ja kom dit så var de en sten som släppte från mitt bröst, herregud vilken härlig känsla o komma dit igen o bara koppla av o bara vara! bara jag o Julia!


Idag så har vi vart ute hela dagen först kom Fia på kaffe, sen gick vi till hubbes o käka för de va ingen av oss som ville eller orkade laga mat idag ;)

Se efter det så åkte jag o Julia till Andreas o hälsade på en sväng, o kikade o gosade med misse ungarna vi ska ta hem sen när dom har blivit stora:) Lurvas o Molly ska dom heta! :D

Nu i kväll så har vi vart ner till öjeparken o Julia badade som en tok :) gud så kul hon hade det :)


Nä nu vill jag att det ska bli torsdag så vi åker! Ska bli så skoj, åker till sthlm på torsdag, sen tidigt å fredagen så åker vi ner till kolmården o tillbringar en hel dag där :D på lördagen blir det bröllop min kusin som gifter sig, ska bli så mysigt! sen vet jag inte om vi åker hem på söndag eller hur det blir ;)


Men nu ska ja försöka skriva nästan varje dag i alla fall om jag kommer ihåg ;)


bye bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards